Znamo da u našem mjestu jako rijetko pada snijeg, ali smo ipak htjeli upoznati zimu i sve što ona nosi. Ako nema snijega ne znači da nema hladnoće i njenih drugih obilježja.
Zvjezdice su zaključile da osim što je zimi jako hladno, u Nerezinama puše vjetar koji se zove bura, bude zaleđena trava, mraz i moramo se odijevati jako toplo. Jakna mora biti jako debela, nose se skafanderi, čizme, šal i rukavice. Katkad ima i sunca. Životinje imaju manje hrane, a pogotovo ptičice koje smo u više navrata hranili mrvicama kruha u blizini našeg vrtićkog dvorišta.
Ono čega nema valjda je i najzanimljivije. Snijeg i pahulje, o tome smo najviše pričali i provukli ih kroz likovne, glazbene, govorne i istraživačke aktivnosti.
Slikopriča Zekin san učila ih je prepričavanju i oslobađanju kod javnog nastupa. Pjesmicu Padaj, padaj snježiću su s lakoćom usvojili i naučili pokrete uz tekst, a recitacija Pahuljica im je poslužila da promisle zašto je pahuljica koja je snježna, nježna na dlan pala pa nestala….
Od glinamola su modelirali snjegoviće i razvijali finu motoriku i kreativnost, a sam susret s novom likovnom tehnikom izazvao je poseban interes za aktivnost. Sami su zaključili da im je potrebna voda kako bi se dijelovi glinamola bolje spojili.
Pahulje od papira izazvale su neprocjenjivo čuđenje na licima kad bi spoznali što je nastalo kao produkt savijanja papira i rezanja škarama.Također su slikali pahulje i bijelom temperom na plavoj podlozi gdje se pokazala originalnost svakog djeteta.
Mlađa djeca su u ponudi imala i razne bojanke, naravno na temu zime, u kojoj je Mia M. pokazala svoju izrazitu preciznost, strpljivost i upornost. Stariji su slagali slagalice Snjegović i Winnie the Pooh.
Slikovnica Miffy na snijegu uvela nas je u temu kako se odijeva zimi. Predškolci su sami dizajnirali šalove te vezali čvorove od vune na njihovim krajevima vježbajući pri tome finu motoriku. Ana Lora se posebno istaknula u ovoj aktivnosti jer ima samo 5 godina. Iz čarobne vreće izvlačili su razne zimske odjevne predmete koje su trebali prepoznati po opipu i imenovati. Crtali su šalove, rukavice, kape te ih ukrašavali.
Radni listići na temu zime bili su namijenjeni da Zvjezdice nauče ili ponove zbrajanje do 5 i prepoznavanju i imenovanju brojeva do 10.
Većina Zvjezdica nije uživo vidjela i doživjela snijeg, ali je zato upoznala zimu i sve njezine značajke. Mašta i kreativnost su nadoknadili ostalo, uglavnom snijeg i pahulje.