U našem glazbenom centru i dalje svakoga dana boravi velik broj djece koji koristi instrumente, pjeva ili pleše. Kako bismo ga dodatno obogatili, dogovorili smo se i dalje izrađivati instrumente. Odluka je pala na izradu vodenog ksilofona. Prvo je bilo potrebno dogovoriti koliko tekućine ide u svaku staklenku od potrebnih osam, a zatim je to trebalo i izmjeriti pomoću ravnala. Zahvaljujući Lukši i Patriku koji su izračunali da u svaku sljedeću staklenku ide duplo više tekućine, Aleksandru i Franu koji su strpljivo pridržavali staklenke i miješali boje, izrađen je vodeni ksilofon. Djeci je bilo ponuđeno više vrsta udaraljki (žlica, drveni štapić…) za korištenje. Boje u staklenkama smo uskladili s oznakama na električnom sintisajzeru pa su tako djeca mogla i svirati notne zapise raznih postojećih skladbi ili pak skladati svoje pomoću ksilofona. Ovom su glazbenom i istraživačko-spoznajnom aktivnosti djeca imala mogućnost istraživati i uočavati razlike među zvukovima koji nastaju udaranjem različitih udaraljki o staklenke te glazbene elemente (ton, visina, tempo…). Također, ova je aktivnost utjecala i na razvoj predmatematičkih vještina kroz brojanje, pojam mjerenja potrebne količine vode, zbrajanje.
Kako je memory jedna od omiljenih igri Pčelica, police stolno-manipulativnog centra postale su bogatije za igru Memory-glazbeni instrumenti. Osim što su na ovaj način djeca imala priliku neposredno upoznati različite instrumente, njihov izgled i naziv, također su jačala svoje socijalne vještine u vidu da su vježbala prihvaćati poraz i pobjedu, strpljenje te čekanje na red.
Osim što su uz sviranje sintisajzera znali zapjevati, melodija bi Pčelice uvijek potaknula na ples ili pokret budući da djeca kroz pokret izražavaju svoj doživljaj glazbe. Glazbeni se jezik djece shvaća kao njihov način komuniciranja koji proizlazi iz njihovog jedinstvenog glazbenog stvaralaštva. Upravo su to izričaji plesanja, pjevanja, sviranja, pljeskanja, pucketanja prstima čime svatko od njih stvara neku svoju glazbenu priču. Iz tog se razloga u glazbenom centru ponudila djeci i ploča Tjeloglazba. Ova je ploča osmišljena na način da koristi djeci zabilježiti skladbe-kartice s slikovnim pokretima (pucketanje prstima, pljeskanje, tapšanje po nogama, lupanje nogama,..) proizvoljno ih odabiru, lijepe na crtovlje i tako skladaju svoju skladbu – glazbenu priču koju zatim izvode. Po vlastitim preferencijama, djeca mogu odlučiti žele li sama ili sa svojim prijateljima nešto skladati, a zatim i izvesti. Pozitivan učinak ove aktivnosti u najvećoj se mjeri uočio u socijalnim vještinama djece budući da u većoj mjeri surađuju, prihvaćaju međusobne želje i dogovaraju raspored pokreta, a možda i najvažnije – uživaju u glazbenom veselju i plesu. Osim toga, doprinijela je razvoju pozornosti i pamćenja kompoziranjem i povezivanjem ritmičkih dijelova u cjelinu.