Isprobavanje nove slikarske tehnike

Grataž (franc.grattage-grebanje) je slikarska tehnika za koju je potreban čvrst gladak papir koji obojamo pastelnim bojama i to najbolje uljnim. Možemo bojati u jednoj ili više različitih boja. Preko sloja …

Bubamare čekaju proljeće

Maškare su kod Bubamara bile vesele i šarolike, od leptirića, princeza, nogometaša, policajaca supermena, spidermena, mišice Mini do onih koji su samo željeli oslikati lice. Uz sve te kostime i …

Od Svete Lucije do Božića

Slavimo Sv. Luciju nositeljicu svjetla “Sveta Luce, ukaži mi sunce!” govorilo se u narodu prateći vremenske prilike tijekom slijedećih 12 dana, odnosno sve do Badnjaka. Možemo reći da je to …

Zanimljive jesenske suradnje

Osnovna je uloga predškolskog odgoja i obrazovanja da pridonosi povoljnom cjelovitom razvoju osobnosti djeteta i kvaliteti njegova života. Ostvarenje te uloge neizvedivo je bez suradnje s roditeljima. Povezivanje obiteljskog i …

Poticanje samostalnosti u djece

Sve što može, dijete i mora napraviti samo. M. Montessori Ova je rečenica vodilja koja odgojitelje pokreće kroz njihov rad s djecom od jaslica pa sve do polaska u školu. …

Likovne aktivnosti u Bubamarama

Likovne aktivnosti od rane dobi omogućuju ostvarivanje dječjeg kreativnog potencijala vidljivog kroz istraživačke aktivnosti i igre s upotrebom različitih materijala i tehnika. One razvijaju dječju vizualno-prostornu inteligenciju, maštu, estetsko percipiranje …

Maškare, maškare

Stigli dani karnevala, vrijeme smijeha, vrijeme šala Za sve maske divni dani, veseli i razigrani … Vrijeme je maškara, poklada, fašnika. Vrijeme za maskiranje, šale, starinske običaje. Tijekom karnevalskih tjedana …

Prosinac u skupini Bubamare

Prosinac, kao posljedni mjesec u godini donio nam je hladnije vrijeme, novo godišnje doba te blagdanski ugođaj. Božićni blagdani najljepše su doba u godini, kako odraslima, tako ponajviše i djeci. …

Jesen u Bubamarama

Dolaskom jeseni odlučili smo različitim aktivnostima djeci približiti jesenske plodove. Ciljevi i zadaci aktivnosti bili su: poticati znatiželju i istraživačko ponašanje; poticati aktivnosti kojima će dijete integrirati vizualno, senzorno i …